E-ügyintézés

Kedves Szülők, Gondviselő(k)!

Mint ahogy Önök előtt is ismert, az általános iskolai beiratkozás időpontjai:

2019. április 11-én 8.00 és 19.00 óra

2019. április 12-én 8.00 és 18.00 óra

Tájékoztatom Önöket, hogy az általános iskolai beiratkozás időpontját megelőzően, 2019. április 1-jétől lehetőségük van tanköteles korú gyermekük beiratkozási szándékát az e-Ügyintézés felületen is elindítani.

Felhívom a figyelmet, hogy a 2019/2020-as tanévre vonatkozó beiratkozás során
az e-Ügyintézés mellett – még kötelező a szülők személyes megjelenése és a szükséges dokumentumok bemutatása is.

Az online felület az alábbi oldalon található és bármely böngészőből elérhető:

https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap.

Az e-Ügyintézés felületen a jelentkezési lehetőség legkésőbbi határideje:

2019. április 12., péntek 12.00 óra.

Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik gondviselői belépési azonosítóval és jelszóval.

Az e-Ügyintézés felület kizárólag gondviselői belépéssel működik, tanulóival nem (a gondviselői felhasználónév általában 13 karakterből áll, ha sikertelen a belépés, mindig ellenőrizze a karakterek számát!).

  1. Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!
  2. Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  3. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  4. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!

Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:

  1. Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap weboldalt!
  2. Regisztráljon új ideiglenes felhasználóként!
  3. Lépjen be az imént létrehozott felhasználónevével és jelszavával, de a 3. sorban ne gördítse le az intézményt, hagyja üresen.
  4. Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  5. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  6. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!

Kérjük, hogy ugyanabban az intézményben ugyanarra a gyermekre vonatkozóan csak egy beiratkozási ügyet indítson! Ha tévesztett az adatok feltöltésekor, jelezze a személyes megjelenéskor, és az intézmény munkatársai javítani fogják.

Mind a már meglévő Kréta gondviselői azonosító és jelszó, mind az ideiglenesen létrehozott felhasználónév és jelszó alkalmas arra, hogy a folyamatban levő általános iskolai beiratkozási folyamatot nyomon kövesse. A felületre ezekkel, korlátlan alkalommal beléphet.

Kérjük a sikeres belépés érdekében mindig figyeljen arra, hogy ideiglenes felhasználó esetén a nyomon követési szándékoknál is csak felhasználónevet és jelszót használjon a belépéskor, ne gördítsen le iskolát.

A már meglévő Kréta azonosítóját használja a szokott módon (célszerű a Kréta belépés után elérni az e-Ügyintézés felületét).

Segítséget a 24-420-419 telefonszámon, vagy a rendszergazda@lachazaiskola.hu e-mail címen, a Munkácsy téri iskola rendszergazdájától Kausitz Sándortól kérhet.

Hozzászólások lezárva.